Pomoc serwisu diefit.pl

Jeżeli nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie to skorzystaj z formularza kontaktowego.

Pytania

  1. Brak maila z linkiem aktywującym konto
  2. Nie pamiętam hasła
  3. Jak długo trwa weryfikacja nowych produktów i porcji oraz ich poprawek?
  4. Czy mogę usunąć produkt, posiłek, porcję lub przepis?

Odpowiedzi

Brak maila z linkiem aktywującym konto

Mail z linkiem aktywującym konto powinien dotrzeć na twoją skrzynkę w przeciągu kilku minut. Jeżeli nie widzisz wiadomości sprawdź czy nie została ona zinterpretowana przez twojego klienta pocztowego, jako wiadomość spam. Jeżeli wiadomość nie dotarła na twoją skrzynkę w przeciągu godziny oraz nie została zinterpretowana, jako spam wówczas napisz do nas a my niezwłocznie wyślemy nowa wiadomość aktywująca. do góry


Nie pamiętam hasła

W przypadku zapomnienia hasła należy wejść na stronę logowania klikacjąc w menu Logowanie. Następnie należy kliknąć w link wygeneruj nowe hasło znajdujący się pod formularzem logowania. Na otwartym formularzu należy wpisać adres email podany podczas zakładania konta w wyniku czego na podanego maila zostanie wysłane nowe hasło. Hasło zostanie zmienione dopiero, gdy klikniesz na link otrzymany w mailu informującym o zmianie hasła. Hasło możesz później zmienić w swoim profilu. do góry


Jak długo trwa weryfikacja nowych produktów i porcji oraz ich poprawek?

Weryfikacja zajmuje od jednego dnia do kilku w zależności od ilości nowo dodanych lub zgłoszonych do poprawki produktów oraz porcji, które podlegać będą weryfikacji zweryfikować. do góry


Czy mogę usunąć produkt, posiłek, porcję lub przepis?

Użytkownik może jedynie usunąć porcję produktu prywatnego. Nie można usuwać produktów, posiłków i przepisów, lecz można je modyfikować. do góry



Poczytaj również:
Kilka słów o diefit.pl
Zasada działania produktów, przepisów i posiłków na diefit.pl
Przepisy publiczne na diefit.pl